ponedjeljak, 20. listopada 2014.

ROĐENDANSKI POKLONI ZA DEDU, BAKAKU I NONOTA


Svi rođendani u našoj obitelji nekako su pravilno posloženi i pravedno raspoređeni po mjesecima te se rijetko događa da se u istom mjesecu slave dva rođendana za redom. To je super jer se onda možemo svakome posebno posvetiti, ali nam i ujedno daje priliku da budemo veseli i slavimo duž čitave godine. Nekako najlošije (ili najbolje) ovdje prolazi tata čiji se rođendan smjestio točno negdje između Božića i Nove godine. Najlošije stoga jer je fokus na najveselijem dijelu godine u kojem je mali Isus u centru pažnje, a najbolje stoga što slavlje potraje čitav tjedan + tko osim njega u obitelji ima božićne lampice za rođendan?
Biranje rođendanskog poklona je priča za sebe. Meni nikada lak zadatak kojeg bih se hvatala onako usput, pri nabavci tjedne kupnje, no zbog toga  vrlo drag i poseban izazov. Darivanje za mene ima poseban značaj i kada darivam nekoga do koga mi je stalo, volim da to bude nešto zaista lijepo i pomno odabrano. Baš za slavljenika!
vrijedne ručice oslikavaju nonov tanjur
Nije bit u tome da bude skupo, već da bude posebno pripremljeno ili odabrano s puno pažnje. Često se  puta tako dogodi da provodim mnogo vremena razmišljajući što ću i kako s darovima, pa znam kupiti ili izraditi taj idealan poklon nekoliko mjeseci unaprijed, a ponekad i čitavu godinu! Jer meni nema ljepše stvari od promatranja lica osobe koja prima dar. I reakcije. Taj mi je trenutak neprocjenjiv i puno mi znači kada pogodim! Na taj način želim pokazati ljudima koliko mi je stalo.Rođendanski pokloni za djedove i bake su iz tog razloga vrlo posebni, osobiti, osobni i samim time ogromni izazovi. A takve najviše volim!
Dedo je tip koji svaki svoj poklon orginalno zapakiran pažljivo, ponekad bih rekla ljubomorno čuva i uopće ne koristi, tako da smo odustali od kupnje praktičnih predmeta kojima smo ga zatrpavali svih dosadašnjih godina, dok je s bakom problem pronaći nešto posebno, otmjeno i žuto. S nonetom je opet izazov opet drugačije naravi jer on jako voli parfeme, ali njegovi ukućani ih ne mogu podnijeti zbog čestih migrena, a rajska kapljica u kojoj povremeno uživa ne dolazi u obzir zbog njegovog problema s tlakom. Razmišljajući i smišljajući što ćemo i kako dosjetila sam se da u Mulleru mogu kupiti flomaster za keramiku, što sam i učinila, zatim sam kupila nekoliko bijelih keramičkih šalica i tanjura i došla doma ne imajući blage veze što ću s tim. Točnije, imala sam neku magličastu ideju o lijepo oslikanom tanjuru i šalici. I ništa dalje od toga. Ovdje napominjem da moj umjetnički doseg seže do otprilike čiča gliše! Nisam baš nešto crtački nadarena. Iako jako volim crtati jer me ta aktivnost opušta.
Svaka "čvrknja" ovdje ima svoje značenje
Ovlaš sam pročitala uputu na flomasterima na kojoj je pisalo da se prije prve upotrebe flomaster mora žustro tresti oko 2 minute i zatim nanositi na površinu koju želimo ukrasiti. Ja sam tresla i tresla, daleko duže od dvije minute i svaki puta kada sam probala crtati – ništa se nije vidjelo. Kada sam već pomislila da ću sve flomastere potrpati u vrećicu i vratiti ih u trgovinu, naišao je moj mudri i strpljivi muž i iznova mi dao lekciju o mom letimičnom (čitaj: nikakvom) čitanju uputa. Malo ispod naziva flomastera uz koji je vidno istaknuta namjena, bilo je jasno napisano kako nakon tih dvije minute treba uprijeti vrškom flomastera o papir kako bi se propustila boja. Pozitivna strana te moje žustre trešnje je spontana vježba ruku (i upala koja ju prati - to je ona manje pozitivna). Uglavnom, prva prepreka bila je svladana. Drugi korak je bio (odnosno, to je bio prvi korak, no budući da ne čitam upute i to sam previdjela) alkoholom očistiti površinu koju planiram oslikati. Ok, i to sam napravila, a zatim sam grafitnom olovkom iscrtala konturu željene ilustracije, te sam, kada sam bila zadovoljna svime, krenula s nanošenjem konturne boje. Uglavnom, za prvi put je ispalo više nego dobro i baš sam bila ponosna na sebe! No, onda se u priču umiješao i mali čovjek koji je isto želio crtati poput mame, pa smo i ovog puta spontano došli do zaista izvrsnog poklona! 
ZA IZRADU OSLIKANOG KERAMIČKOG TANJURA I ŠALICE POTREBNO JE:
1.       Malo pamučne vate
2.       Alkohol za čišćenje površine koja se oslikava
3.       Šalica, tanjur (bijeli ili neke druge svijetle boje)
4.       Grafitna olovka za ocrtavanje kontura
5.       Flomasteri za porculan
6.       Pećnica (može kuhinjska vulgaris)
Mamin nov hobi
Mališan je uzeo sve flomastere u boji i na tanjuru crtao sve ono što njemu nešto znači u životu. Kada je završio crtež i kada se sve osušilo, uzela sam mu ručicu, prislonila na površinu tanjura i ocrtala konture njegovog dlana. Uokolo sam napisala pjesmicu i u konačnici, sve je izgledalo vrlo ljupko i vedro! Kada smo završili s umjetničkim radom ostavili smo da se naše umjetnine osuše otprilike četiri sata, te smo ih stavili u hladnu pećnicu koju smo namjestili na temperaturu od 160 stupnjeva i pekli 90 minuta, te ostavili da se isto tako postepeno i ohladi. Kada je sve bilo gotovo, uzeli smo prozirni celofan, zlatnu vrpcu i sve lijepo umotali u dar. S ogromnim osjećajem ponosa mališan je svojim djedovima i baki poklonio ono najvrednije što ima:  svoju kreativnost, svoje srce i svoju ogromnu ljubav! Svi su bili jako dirnuti, mališan ponosan do neba! A, mama?… Ona je pronašla nov hobi.  

Nema komentara:

Objavi komentar