srijeda, 15. listopada 2014.

PJESMICE ZA DJECU

Jako volim pjesmice za djecu. Voljela sam ih kao djevojčica, volim ih i danas. Prekrasno mi je kada mališani recitiraju neku od tih prekrasnih stihova. Toliko mi budu simpatični da se znam raspekmeziti, a i pustiti koju suzicu.... U nastavku su neke od meni jako dragih pjesmica.

SREĆA

Ivica Vanja Rorić

Sreća je, možda, plava
Sreća je, možda, zelena
Sreća je uvijek velika i kada je malena

Sreća je imati oči, jer oči svašta vide:
Šumu, nebo i oblak. I put kojim se ide.

Sreća je imati uši, jer uši svašta čuju:
Šapat, šumor i žubor, tišinu i oluju

Sreća je imati ruke, jer rukama se grli,
Jer rukama se voli i u svijet dalek hrli.

Sreća je imati noge, jer nogama se šeta
I tako sve u šetnji, stići ćeš na kraj svijeta….

Sreća je, možda, plava
Sreća je, možda, zelena
Sreća je uvijek velika i kada je malena.

xoxoxoxoxo

 
DJECA RASTU

Djeca rastu kao trave,
U godini za po glave,
A poneki i za cijelu,
I u gradu i u selu.

Djeca rastu kao ptice,
Bez kaveza i bez žice
Kao kitovi, kao ribe
Bez batina i bez šibe.
Rastu kao šaš u vodi,
Al' najbolje u slobodi.

xoxoxoxoxoxo


KAKO SE PRAVE MAME

Zvonimir Balog

Uzme se djevojčica
I s njom se igra
I s njom se smije,
S njom se sanja,
S njom se bdije.
Pa je se pazi,
Pa je se mazi.

Bude joj se pri ruci,
Bude joj se pri nozi,
Da ne može pasti.
Pomaže joj se čuditi.
Pomaže rasti.
Pomaže joj se otpetljati
Kad nešto zapne
Takne joj se nos
U uho se šapne.

Kad joj je nešto teško
Se ponese,
Joj se divi,
Hvali je se.
Pa joj se da poneka žvaka
Poneka ciklama…
Sve tako dok ne postane mama!

xoxoxoxoxo


TKO MOŽE POSTATI TATA

Zvonimir Balog
 
Da bi netko postao tata
Mora znati nekoliko zanata
Kao što je stavljanje ruku oko vrata
Kao što je izbjegavanje rata.

Da bi netko postao tata,
Mora mu dječji vrisak i skakanje po sobi
Postati radost, postati hobi.

Tata ne smije biti naravi teške
I smisla mora imati za greške.

Da bi netko postao tata,
Mora uz nekoliko zanata
Imati i nekoliko inata,
Mora se zainatiti
Da će se zatatiti.

xoxoxoxoxoxox

KAD BI DRVEĆE HODALO

Grigor Vitez

Kad bi drveće hodalo,
Šume bi se razilazile na sve strane.
Drveće bi hodalo,
A mahale njihove grane.

Kad bi drveće hodalo,
I parkovi bi šetali nedjeljom sa šetačima,
A možda bi i zaigrali malo sa igračima.

Kad bi drveće hodalo,
Među pticama bi došlo do velike pometnje,
Jer bi i gnijezda krenula u šetnje.

Kad bi drveće hodalo,
Ja bih pisao naranči s juga
Nek dođe kod moga bolesnog druga.

xoxoxoxoxoxoxo

DOHVATI MI, TATA, MJESEC

Grigor Vitez

Dohvati mi, tata, Mjesec
Da kraj mene malo sja!
Dohvati mi, tata, Mjesec
Da ga rukom taknem ja.

Mjesec mora gore sjati
Ne smije se on skidati.
On mora kod zvijezda biti
Put zvijezdama svijetliti

Da zvjezdice kući znaju
Kad se nebom naigraju.
I na zemlju mora sjati

Da zec vidi večerati
Da jež vidi putovati
Da miš vidi trčkarati
Da bi ptice mogle spati

I da tebi, moje dijete,
Mjesec lagan san isplete
Od srebrnih niti
Pa da snivaš i ti.

Nema komentara:

Objavi komentar