utorak, 19. kolovoza 2014.

♥ :) JEDAN POSEBAN ROĐENDAN :) ♥


Ova, za mene nevjerojatno emotivna proslava rođendana našeg mališana krenula je od sitnice. Malene sitnice koja se pretvorila u nešto predivno! Sve je krenulo jedne večeri kada je umjesto crtića, vožnji autića i vlakića ili slaganja Lego kockica moje zlato zamolio da mu napišem pismo i ubacim ga u njegov poštanski sandučić koji smo prije malo više od godinu dana napravili od kutija za žitarice s likom medvjedića Lina. I u kojeg smo mu često ubacivali pisamca. No, ovoga mu puta jedno pismo nije bilo dovoljno. Tražio je još jedno, onda još jedno i tako u unedogled.... Zgodna je to igra bila, no nakon nekog vremena meni je dosadilo i pokušala sam ga na sve načine odgovoriti i preusmjeriti mu pažnju na neku drugu aktivnost. No ništa nije upalilo. Njega su fascinirala pisma. I poštari s njihovim velikim torbama prepunih tajni. I što sam mogla? Počela sam se ponašati poput profesora Baltazara... Šetala sobom s jedne na drugu stranu... Šetala... i dosjetila se! Budući da mu se bližio rođendan, mislila sam da bi bilo zgodno kada bi mogao dobiti prava pisma i čestitke. Zamolila sam svoje drage prijatelje putem facebook-a da ga razvesele i ako to žele pošalju mu razglednicu, pismo ili čestitku. Baš njemu. To inače meni i nije baš uobičajeno. Točnije – tako nešto još nikada u životu nisam napravila. A kada sam objavila post, u glavi su mi se počele vrtiti kojekakvi razlozi da ga obrišem. Mislila da je skroz blesavo to što činim no, prevladala je želja da djetetu usrećim njegov  rođendan i na taj ga način učinim posebnim. Da nije tog razloga, ne znam kako bih prešla preko sve nelagode i sramežljivosti koju osjećam kada nekoga trebam pitati za bilo kakvu uslugu ili pomoć. Tako da gotovo uvijek odustanem od svega. Razmišljala sam što će ljudi pomisliti što mi se to zbrčkalo u glavi, no sve su se moje sumnje raspršile kada su počele dolaziti prve pošiljke. Maleni nije mogao doći k sebi od silne sreće! Trčao je kućom gore, dolje... Vraćao se u dnevni boravak i u rukama vrtio omotnice, razglednice, čestitke i ponavljao kako je to njegovo blago! A, ja...vidjevši najveću sreću, onu iskrenu, dječju jednostavno nisam mogla vjerovati kako sam pogodila poklon. I ponovila nešto što već neko vrijeme znam: da za najveću sreću nije potrebna gomila najskupljih poklona i najnovijih igračaka. Osim toga, maleni nije primio samo poštanske pošiljke. Primio je puno puno više od toga: tople ljudske priče, naučio nešto novo o svojim  roditeljima, a povrh svega svu smo poštu na kraju iskoristili kao odličan materijal za igru. Igru koja je trajala danima. 
Nakon što su se dojmovi malo slegli, sjeli smo zajedno i gledali fotografije dragih ljudi od kojih je maleni primio čestitke. Pričali smo o tome tko su oni i na koji sam ih način upoznala. Zatim smo posjetili našu knjižnicu i posudili nekoliko knjižica uz koje smo mogli puno zornije upoznavati sva mjesta od kuda su nam pristigle pošiljke. Bilo je silno uzbudljivo i vrlo zanimljivo. Svašta smo naučili, napravili čuda i primili silnu količinu ljubavi od svih dragih ljudi koji su me podržali u ovome. Hvala od ♥

Knjige koje su nam pomogle u avanturi otkrivanja naše zemlje i svijeta:
  • "Hrvatska za djecu"  autorica: Maja Perišin, Ilustrator: Saša Gubijan, Nakladnik: Turistička naklada d.o.o., Zagreb
  • "Zagreb za djecu" autorica: Maja Peršin, Ilustrator: Saša Gubijan, Nakladnik: Turistička naklada d.o.o., Zagreb
  •  "Ilustrirani atlas svijeta" autorica: Anita Ganeri, Prevoditeljica: Andrea Pongrac, Ilustrator: Christopher Corr, Nakladnik: Mozaik knjiga 
 A ovo je naše blago:

<3 Ova divna razglednica putovala je iz dalekog Toronta, iz Kanade od stričeka Borisa <3
<3 Prekrasna razglednica grada Šibenika doputovala nam je od divnih stričeka Tina i tete Žane <3 
Ovu nam je divnu razglednicu iz Grčke poslala Katerina 
Razglednicu Budimpešte nam je poslala draga prijeteljica Beata
Razglednicu prekrasnog Dubrovnika poslala nam je Petra
<3 Ova je stigla iz Njivica na otoku Krku od mog prijatelja Juraja <3
<3 Striček Slaven i teta Irena obradovali su nas razglednicom našeg predivnog parka prirode "Lastovskog otočja"<3
<3 Ovu krasnu razglednicu s izrezanim srcem poslala je teta Ana iz Vodica <3
<3 Još nam je jedna krasna razglednica stigla iz Toronta od tete Dube, stričeka Mikele i malenog Antonia <3
<3 Ova vesela čestitka stigla nam je iz Črvara kraj Poreča u Istri <3

Ova divna razglednica Bratislave stigla nam je od Lukasa :)
<3 Ovaj cool pingvin stigao je s Privlake od tete Tanje, stričeka Zorana i veselog Lovre <3
<3 Ovom su nas veselom čestitkom i bedžom obradovali čak iz daleke Finske i to teta Tiina, striček Jouni i Silja te njihovi ljubimci preslatki psići Onni i Toivo <3
<3 A ovako razglednica izgleda straga. Baš je slatka. Usput smo naučili nekoliko finskih riječi <3
<3 Ova divna djeva bajna stigla nam je iz Rijeke i jaaaako je ljupka! <3
<3 Predivna razglednica Poreča od tete Irine, stričeka Maria i Ozija te preslatkih blizanki Helen i Izabel <3

<3 Ova ljepota nam je stigla iz Like, Prvan sela od Nike <3
<3 Ove vesele ribice stigle su nam iz Rijeke od tete Diane <3

Ova divna razglednica Berlina stigla nam je od još jedne tete Diane, mamine školske kolegice :)
Naše prve pošiljke :)
<3 Ova razglednica nam je stigla od tete Tamare iz velikog hrvatskog svetišta Marije Bistrice <3
<3 Flat Stanley nam je doputovao iz daaaleke Australije <3

Ova vesela razglednica stigla nam je iz mjesta Lyharia na otoku Kreti (Grčka) od prijatelja Giorgosa
<3 Čitav tim najboljeg hotela na Lošinju, Aurore čestitao je rođendan! <3 
<3 Ovaj preslatki magarčić doputovao nam je iz Biograda od Frana <3

<3 Prekrasnu razglednicu Jaske poslala nam je teta Ivana. Pozvala nas je u posjet i odmah sam se krenuo pakirati <3 
<3 Ovu divnu razglednicu Mostara poslala nam je teta Andrea <3 
<3 Ova krasna čestitka doputovala je iz Đurđevca od Leonore <3
<3 Prekrasna rođendanska čestitka od Lorene stigla nam je iz Prvan sela kod Gospića <3
<3 Ova super vesela čestitka stigla nam je iz Zagreba od tete Nine <3
<3 Ovaj me poklon jako obradovao, tako da sam se išao hvaliti u vrtić njime <3 
<3 Ova vesela družina stigla je iz Splita uz čestitke tete Andree <3
<3 Ovaj veseli pirat mi je stigao iz Reke kod Koprivnice od moje prijateljice Pauline <3
<3 Ovaj medo s šarenim ribicama doputovali su iz divnog grada Rijeke <3
<3 od družine Civitas primio sam gomilu divnih poklona i čestitki: majicu, olovke, blokić za crtanje i balone <3 O njima možete puno super stvari pročitati i naučiti ako posjetite ovaj link <3
http://civitasdynamokoprivnica.wordpress.com
<3 ova umjetnička i k tome još rukom rađena čestitka stigla nam je iz naše najbolje knjižnice Fran Galović iz Koprivnice <3
<3 Još jedna prekrasna čestitka iz još jedne divne knjižnice! Ovog puta iz gradske knjižnice Đurđevac! Jako nas je razveselila! <3
<3 ova divna razglednica stigla je iz Malog Lošinja s mudrom porukom o sigurnosti <3
<3 Silno zabavna i vesela razglednica iz Pule stigla je od tete Ticijane <3
<3 Veseli dinosauri čestitaju iz Ljubljane, Slovenije, a šalju ih najveseliji i najbolji Manca i Dario! <3
<3 obožavamo ovo krasno umjetničko djelo kojeg nam je poslao Florian Axel iz okolice Đurđevca <3
<3 Ovaj veseli medo došao nam je iz Zagreba i donio nam čarobnu majicu od tete Dijane i Petra <3
<3 teta Gordana, striček Slaven, Toni i Ana znaju da jaaako volim nogomet i jako su me obradovali ovom loptom i cijelim čudom naljepnica i blokićem za pisanje za prave detektive! <3
Uživam i ne mogu vjerovati svojoj sreći!
<3 rukom rađeni Mali princ i slova slagalice čestitke stigle su nam iz Zagreba od predivne tete Ivane i Adama <3
<3 Ovaj su nam auto dovezli teta Tamara i striček Danijel <3
<3 Prekrasni leptirić nam je doletio čak iz Tribunja od Ire <3
Prekrasnu razglednicu Venecije poslala nam je Dominika, prekrasna mamina prijateljica
Baš sam si jaaako važan!
<3 Smajli baloni za veseli rođendan potegnuli su čak iz Belgije iz Bruxelles-a od tete Mihaele <3


Razglednicu Torina poslala nam je Pina
Obožavam balone!
<3 veseli mišić i slon čestitaju rođendan od tete Ljiljane iz naše najbolje knjižnice! <3
Marko i Tea poslali su nam prekrasnu razglednicu Sukošana
<3 Prekrasna razglednica divnog grada Osijeka stigla je od jednog super cool stričeka Leontina! <3


<3 Ova super vesela čestitka doputovala je iz Rumunjske od tete Biance <3
<3 ova štrumpfastična razglednica putovala je iz Umaga od Gite i Žana <3
<3 ovaj slastičar medo stigao je iz Zagreba od tete Silvie i stričeka Daria i jedne male bebice. A stgli su i baloni i buba mare čestitarke <3
<3 srcolika razglednica prekrasnog gradića Đurđevca stigla je od tete Ivanke, stričeka Tomija, Alena i Ozija <3
<3 Ova je razglednica putovala iz Mađarske, predivnog parka prirode Irottko od tete Hajnalke <3
<3 Ova zanimljiva razglednica starinskog štiha doputovala je iz Holmavika, s Islanda od stričeka Siggija i njegove mačke Hippo-a Striček Sigurður radi kao animator-čarobnjak u muzeju vještica i vještičarenja o kojem možete pročitati razne zanimljivosti ovdje Muzej Islandskog čarobnjaštva i vještičarenja<3 
<3 Ova super vintage razglednica Rima iz Italije stigla je od dragih stričeka Igora i tete Silvie koja me naučila nekoliko talijanskih riječi. Ako poželite posjetiti Italiju i Rim obratite se njima. Oni su najbolji vodiči ikad! <3
<3 Divna razglednica koja prikazuje San Francisco u noći stigla nam je od Igora i Martine <3
<3 ova prekrasna čestitka stigla je iz Gospića od tete Suzi <3
<3 Prekrasna razglednica s Malog Lošinja stigla nam je od tete Snježane s predivnom porukom o ljubavi <3
<3 Teta Maja, Patrik i David znaju da jako volim ruže pa su mi ih poslali iz Torčeca uz rođendanske čestitke i jaaako me razveselili! <3 
<3 nakon što smo primili ove čokoladice jako se dvoumimo da li su Belgijske čokoladica najbolje na svijetu. Bojim se da ove pre fine Norveške dijele prvo mjesto! <3
<3 ovaj cool dječak nam je stigao iz voljene Rijeke <3
<3 S otoka Raba čestitke sam primio od jako drage tete Sanje <3

<3 Vatrogasac Sam nam je stigao od tete Marie koja živi u mjestu koje se zove Mellieħa, Malta
<3 iz Križevaca nas je obradovala ovom prekrasnom razglednicom teta Mima. I ne samo razglednicom, već i Dominom. Igrom koju sam jako zavolio <3
<3 Ova fora ribica doputovala nam je iz Malinske na otoku Krku od tete Sanje, stričeka Gorana, Maše i Ivana <3 
<3 Ovaj vam Štrumpf maše s Visa i šalje čestitke od od tete Maše i stričeka Gorana <3 
<3 teta Ljilja zna da jako volim Jake and the Neverland Pirates! <3

Još jedna fotka velikog blaga
<3 još jedan medo stigao je iz Mošćeničke drage od naših jako dragih prijatelja <3
<3 Ovaj super brzi trkaći auto doputovao je iz Norveške iz Stord Islanda od Heidi, Ingrid i Hunny <3
<3 Ova krasna razglednica je stigla iz, pogađate... Venezije iz Italije od tete Nade i Danteta <3
<3 Ova preslatka ovčica čestita iz gradske knjižnice "Fran Galović" Koprivnica i rad je tete Zvjezdane <3

<3 Predivna razglednica s izrezanom zvjezdicom putovala nam je iz Crikvenice od tete Nataše i Štefa <3
<3 ovu prekrasnu čestitku poslala nam je umjetnica Leona <3
<3 Ova blještava razglednica stigla nam je iz daaalekog Hong Konga od Justina koji me naučio kako nekome poželjeti rođendan na kineskom. <3

<3 još jedna krasna pošiljka iz glavnog grada Belgije stigla je od tete Zrinke koja tamo radi u Europskom parlamentu! <3
<3 teta Snješka koja zna da obožavam Thomas and friends i čak mi je nabavila Tobija poslala mi je ovu čestitku iz Ujedinjenog kraljevstva. Grad iz kojeg mi je stigla čestitka zove se Basset, Southampton <3
<3 Prekrasna razglednica s divnom porukom o sreći došla je s otoka Lošinja <3
<3 Ova sjajna razglednica iz Italije iz mjesta Cesenatico stigla mi je od tete Nade i stričeka Dantea <3


<3 Teta Sanela baca rime k'o iz rukava i silno me obradovala čestitkom i Spiderman čudesima <3
<3 Ova je razglednica doputovala iz prekrasnog Dubrovnika od tete Irene i stričeka Slavena <3
<3 Još jedan veseli medo doljuljao se iz Reke od tete Polke i donio mi ooooogromnu finu čokoladu <3

<3 Prekrasna razglednica stigla je iz Berlina od Irene i Slavena koje jaaako volimo! <3

Nema komentara:

Objavi komentar