nedjelja, 15. siječnja 2012.

DA MI JE OPET PROŽIVJETI ŽIVOT

Želja mi vas je podsjetiti na prekrasne, zabavne i nadahnjujuće stihove pjesme u prozi koje je 1991. godine zapisala osamdeset petogodišnja Nadine Stair iz Kentuckya. Prekrasno je napisala kako bi ona drugi puta proživjela život... Pročitajte ju kada vas got treba podsjetiti na prave vrijednosti u životu.
The book of life by David Kracov

DA MI JE OPET PROŽIVJETI ŽIVOT
Nadine Stair

Usudila bih se činiti više pogrešaka. Opustila bih se. Dobro se razgibala. Bila bih šašavija nego što sam bila ovog puta. Manje toga bih shvaćala ozbiljno. Više bih riskirala.

Uspela bih se na više planina i preplivala više rijeka. Jela bih više sladoleda, a manje graha i mahuna. Možda bih imala više pravih nevolja, ali manje izmišljenih problema.

Znate, ja sam jedna od onih koje sat za satom, dan za danom, žive razumno i pametno.

Oh, da, i ja sam imala svojih žutih minuta. Kad bih sada krenula ispočetka, imala bih ih više. Zapravo, sve od sebe bih dala da budu takve.

Ne bi li to bilo predivno? Živjeti ovdje i sada, umjesto stalno razmišljajući što će biti sutra.

Oduvijek sam bila jedna od onih koje nikada i nikamo ne idu bez termofora, termometra, kabanice i padobrana... Kad bih mogla sve to ponoviti, putovala bih više, a s manje prtljage.

Kad bih mogla živjeti ispočetka, bosa bih hodala čim grane proljeće i obuvala cipele tek u kasnu jesen. Više bih plesala i češće se vrtila na ringišpilu. Brala bih više tratinčica.

If I Had My Life to Live Over, Nadine Stair.



Nema komentara:

Objavi komentar