nedjelja, 21. prosinca 2014.

BANANE U PIDŽAMI - RECEPT ZA SUPER FINI DORUČAK

Imati jako izbirljivog mališana ponekad je pravi izazov i zahtjeva veliku dozu kreativnosti, umijeća kombiniranja i povrh svega strpljenja. Nije da sam baš prvak u svemu navedenom, ali velika je stvar to što me mališan potiče na sve najbolje! 
svježi sir, med i cimet
 
Jutros se probudio i za doručak zaželio ni manje ni više nego - banane u pidžami! Kada sam ga pitala da li je to vidio negdje, rekao je da ih je sanjao. Nakon što sam pokušala razno raznim pitanjima doći do što je moguće više informacija o tome kako te banane izgledaju upustila sam se u nešto čemu ni sama nisam znala ishod. 
Uglavnom, u frižideru sam imala veće pakiranje abc sira i paketić tortilja na akciji, u kuhinjskom ormaru cijanski cimet, med od bagrema i kestena, banane i  .... krenula sam u izradu. 

Sastojci:
  • 1 veće pakiranje abc sira
  • 1 čajna žličica cijanskog cimeta
  • 2 jušne žlice meda
  • 3 zrele banane srednje veličine
  • 3 tortilje srednje veličine
Priprema:

1. Kremasti sir, med i cimet pjenasto umješati u manjoj zdjeli.
2. Poprskati tortilju, namazati sir na tortilju.
3. Položiti cijelu bananu na tortilju i zamotati je.
Banane u pidžami
4. Tortilju s bananom staviti u ugrijanu tavu i peći kratko dok s obje strane tortilja ne postane zlatnožute boje.
5. Izvaditi tortilju na tanjur, narezati na manje komade i servirati.
6. njam njam


Banane u pidžami su ispale jako fino iako na fotografiji koju smo na brzinu okinuli i nisu baš nešto. Uglavnom, izbirljivac zadovoljan. Zasitno i fino. Misija uspjela!

Nema komentara:

Objavi komentar