četvrtak, 20. rujna 2012.

JAKO TUŽAN DAN

Renata Gucek
Ne znam kako bih ga opisala... Kao da i samo nebo plače.
Danas bih željela pisati o jednoj posebnoj mami, jednoj veseloj, vedroj, mami iz koje je prštala energija i ogromna pozitiva! Koju sam, onako... usput zadnji puta srela u Dm trgovini na dječjem odjelu i tada smo se poslijednji puta izgrlile i izljubile jer sam joj željela čestitati na prinovi koju su očekivali. Rekla je da je na očuvanju trudnoće zbog komplikacija. I to je bilo to....
Onda sam ovih dana jako intenzivno mislila na nju. I pisala joj blesave poruke na facebook tipa: heej, nadam se da ste bebica i ti veselo... kako ide? Koliko još? I... odgovori su bili šturi i vrlo rijetki. No, mislila sam da je stvar u pre natrpanom rasporedu, a ne o tim nesretnim komplikacijama.
I, onda... samo tjedan dana prije termina poroda... napustila nas je. Zajedno s bebicom.
Renata Gucek, osoba kakvu ste obožavali imati u svojoj blizini, a kao prijatelja bila bi velika privilegija.
Drago mi je što sam te poznavala. Time je ova vijest još bolnija. I teža.
Ne znam kako oblikovati u riječi ovo što upravo osjećam.
Nadam se da i tamo gdje si sada raduješ sve oko sebe.
I najiskrenije se nadam da će tvoji najmiliji dobiti utjehu. Jer, kako je tek njima, kada se mi... koji smo te tako malo poznavali osjećamo toliku prazninu i silan gubitak! Počivala u miru draga!


Nema komentara:

Objavi komentar