srijeda, 22. travnja 2015.

OSKAR ZA GLUMU

Vožnja u automobilu
Mališan često sa mnom obavlja kupovinu, tako obilazimo trgovine, tržnicu, a često na povratku kući navratimo i u ljekarnu baki po lijekove. Tamo često dobije na poklon bombončić ili lizalicu s likom lava, ponekad i žirafe (kad ga boli grlo). Uglavnom, jednom je primijetio kako nikada još nije probao lizalicu s naslikanim zečićem u automobilu. Pitao me zašto mu nikada nitko nije kupio tu lizalicu. Odgovorila sam da je ta lizalica za djevojčice i dječake kojima zna biti loše u autu. Rekao je da razumije i da njemu nikada nije bilo loše tijekom vožnje. 

Prošlo je nekoliko dana i tata i ja smo išli po našeg mališu u vrtić. Sve je bilo super: on raspoložen, lijepo vrijeme. Možda mrvu previše toplo. Dogovorili smo se kojim ćemo putem ići kući (jer ne idemo uvijek istim) i na prvim semaforima mališa je od iza teškim glasom kaže: 
-"Mama, meni nije dobro!" 
Brzo sam se okrenuh i vidjeh kako klonulo sjedi i drži se za trbuh. 
Kažem mu: 
-"Želiš li da stanemo negdje uz cestu kako bi se malo prošetao na svježem zraku?"
On teškom mukom odgovori: 
-"Ne, hvala!" Što je mene još više zabrinulo....
I nastavi on: "Ali, mogli bi ići u ljekarnu."
Pitam ga zašto jer sam već zaboravila zgodu od neki dan, a on će meni: 
-"Ma, kupi mi onu lizalicu s zečićem i biti će mi bolje!"

Ponekad zaista ne znam kako reagirati u nekim situacijama. Prasnuti u smijeh ili se jako naljutiti. Jedna od tih situacija je upravo ova. Sigurno i vi imate zanimljivu priču u kojoj je glavni lik Vaša mala mudrica. Baš bih je voljela čuti. 
  

Nema komentara:

Objavi komentar