četvrtak, 5. veljače 2015.

DJEČJA USTA

Smišljam neku spačku
Danas nam je mališan prepun pošalica pa mi je palo na pamet zapisati par zgodnih... 

Ja: - Što ćeš za doručak?
Mališan: - Lino čokoladne krevetiće! (poželio je Lino jastučiće)

xoxooxox

Na televiziji je bio neki film u kojem se pojavio neki glumac koji se spoticao i štucao.
Mališan je scenu komentirao jednostavno: Vidi, NApijanac!

xoxoxoxoxo

Kada sam ljuta zbog nečega onda viče po kući: "Bježiteeee, ide VELIKA mamaaaaa!" Inače sam samo mama :)

xoxoxoxoxo
Naš malac od kad je bio beba zna izvoditi neki fora zvuk koji od prilike ide: -Ligaligaligaliga
Uvijek nam je presladak i smiješan dok to radi. Pitali smo ga što mu to znači, a on nam je odgovorio da on to radi kada je jaaaako jako sretan. 
Kasnije je zaboravio kako se to radi, a onda se iznenada prisjetio :P
Kada sam ljuta, zna stati ispred mene i ponavlja svoje "Ligaligaligaliga...". Kada je to prvi puta pokušao, stao je i pitao: - Mama, je li upalilo? Da li si još ljuta?
Ako sam baš jako ljuta, onda tužno kaže - Uf, ne pali!

xoxoxoxo

Jednom prilikom kada su ga nešto pitali tipa "što mama ima?" odgovorio je: "mama ima puse!" 
Preslatko!

xoxoxoxo

Kada sam došla po njega u vrtić u trenutku dok su se mališani glasno smijali. Kada sam pitala što je to bilo tako smiješno, odgovorili su mi da su si dali imena. Tako je moj mališan bio palačinka, jedan dječak pekmez, drugi marmelada, jedna djevojčica sir... i tako dalje. Ta je njihova igra trajala mjesecima i znali su roditelji pitati što im to znači. Kada sam pitala od kuda im je ta igra, mališan je odgovorio da se on toga dosjetio i da mu je to bilo jako smiješno. Svi su prihvatili s istim oduševljenjem i povremeno se i sada znaju nazivati tim "smiješnim" imenima.

xoxoxoxox

Kako je mališan nekad brojao: Jedan, dva, tri, četiri, pet, šest, sedam, osam, devet, deset, JEDVANAEST...

xoxoxoxox

Mališa je neko vrijeme proveo doma jer je bio bolestan. Budući da se približavalo vrijeme da se vrati u vrtić, željela sam ga pripremiti na to tako što sam mu pričala da ćemo dva puta ići spavati prije nego opet krene u vrtić. Pitao me: - mama, zar baš moram? 
- pa, što ti nije lijepo u vrtiću? - odgovorila sam. 
- ma, je... ali
- pa što te muči?
Duboko uzdahnuvši krenuo je: -aaaah opet rules, rules, rules... (pravila, pravila, pravila)

xoxoxoxoxo
Jedno jutro, pričala mi je svekrva, mališan se probudio i derao: "Baaakaaaaaa, dođiiiii! Ti si mi jedina šansa! Mama je na poslu, tata spava i ne bih ga želio buditi (u isto vrijeme urlaaaa) i viče: Dođi, mi pomoći da se presvučem!"
xoxoxoxoxo

Jedna anegdota koja se tiče moje mlađe sestre dok je bila mala. Dakle, roditelji su imali privatni posao i ljudi su znali nazvati i ostavljati svoje narudžbe. Jednog dana ostala je na kratko sama u kući i umjesto da pozove nekoga od starijih, ona se javila. Čovjek ju je pitao da li može zapisati narudžbu i ona je odgovorila da može (imala je cca 4 godine). Dakle, čuvjek joj je ostavio narudžbu koja, naravno, idućeg dana nije bila isporučena. 
Tata je drugoga dana vikao na sve nas i pitao kako možemo biti tako neodgovorne i ne odnijeti narudžbu, na što se ona javila i rekla ponosno: - tata, ja sam sve zapisala! I donjela papirić s nekakvim čvrknjama. 
:) Dan se danas smijem kada se toga sjetim. 

Nema komentara:

Objavi komentar