četvrtak, 22. studenoga 2012.

POUKE I SAVJETI MAJKE TEREZIJE

Izvor: Internet
Danas sam na posao došla pjevušeći i osmjehujući se. Bilo je lijepo prošetati parkom, upijati ranojutarnje zrake sunca i uživati u mirisima i bojama, u čistom zraku i pjevu ptičica. Nebo je bilo čarobno. Prelijevale su se boje i oblaci su bili čudesnih oblika. Osjećala sam golemu zahvalnost na tolikoj ljepoti i jednostavno bila sretna. Sretala sam kolege koji su se čudili kako mogu od ranog jutra veseliti se i biti raspoložena. Osobno, ne znam kako to objasniti. Kad se probudim, radosna sam. Onda traje dan i na mene sve više utječu osjećaji drugih ljudi. Teške emocije. I onda, kako dan odmiče, sve sam više snuždena, sve tužnija.... No, pomalo učim kroz mudrost ljudi koje smatram uzorom u životu. Jedna od osoba čiju bih narav željela imati velika je Majka Terezija. Toliko snage i ogromne ljubavi u tako malenoj krhkoj ženici! Jednom je rekla riječi koje prenosim  i kojih se sjetim kad me obuzme sjeta, tuga ili kad jednostavno imam loš dan.








Ljudi su katkad neuračunljivi,
nelogični i sebični
Ipak im oprosti!

Kad si brižan, ljudi te mogu optužiti
Da imaš sebične motive
Ipak, budi brižan!

Ako si uspješan, steći ćeš i lažne
Prijatelje i istinske neprijatelje
Ipak, i dalje budi uspješan!
Ako si iskren i prostodušan
Ljudi će te pokušati prevariti
Ipak, i dalje budi iskren i prostodušan!

Ono što ti izgrađuješ godinama
Netko može porušiti u trenutku.
Ipak, gradi!

Ako si spokojan, miran i sretan
Ljudi mogu biti ljubomorni
Ipak, budi sretan!

Dobro koje učiniš danas,
ljudi će zaboraviti sutra
ipak, čini dobro!

Daj svijetu najbolje što imaš,
Vjerojatno neće nikada biti dovoljno
Ipak, daj svijetu najbolje što znaš i imaš!

Ako pogledaš bolje, na kraju
Ipak je sve to između tebe i Boga
Nikad nije ni bilo između tebe i njih!


//Bl. Majka Terezija//

Nema komentara:

Objavi komentar