subota, 26. travnja 2014.

PJESMICE

Oduvijek sam voljela simpatične, duhovite  i lako pamtljive pjesemice. Često ih koristim kao zabavni intermezzo u igri s mališanom. Ovdje ću napisati par simpatičnih koje uvijek volimo recitirati.

BALADA O RASTRESENOM PROFESORU MATEMATIKE

Nitko od njega rastreseniji nije;
sebe sapuna, a ogledalo brije.
Prije spavanja cipele obuče,
a izuva se kad ide iz kuće.

Jednom za ljetne vrućine
hlad nije mogao dokučiti;
tražio je prekidač,
sunce je htio isključiti.

U tolikoj mu je mjeri glava
brojeva puna, da on i kada
treba pjevati - računa.

Događa se da traži za doručak
Pitagorin poučak,
a da u razredu nastaje graja
kad kaže: "Danas ćemo uzimati
kuhana jaja."

Pozdravi li ga netko, dogodi se često da, umjesto da odzravi, kaže "Odlično!
Možeš na mjesto!"

Jučer se u rastresenosti više nego proslavio;
umjesto ženina kaputa
ženu je na vješalicu stavio.

Danas je stvar još više ukrasio;
opušak stavio u krevet,
a sebe ugasio.

Zvonimir Balog


DOHVATI MI, TATA, MJESEC

Dijete:
Dohvati mi, tata, Mjesec,
Da kraj mene malo sja!
Dohvati mi, tata, Mjesec,
Da ga rukom taknem ja!

Otac:
Mjesec mora gore sjati,
Ne smije se on skidati!
On kod zvijezda mora biti,
Put zvijezdama svijetliti,
Da zvjezdice kući znaju,
Kad se nebom naigraju.
I na zemlju mora sjati,
Da zec vidi večerati,
Da jež vidi putovati,
Da miš vidi trčkarati,
Da bi ptice mogle spati,
I da tebi, moje dijete,
Mjesec lagan san isplete
Od srebrnih niti
Pa da spavaš i ti.

Grigor Vitez



Nema komentara:

Objavi komentar